سوال روز :ایران چند سال تاریخ و تمدن دارد؟

یکی از نزدیکان و خویشاوندان خود را از نظر شخصیت توصیف کنید

یکی از نزدیکان و خویشاوندان خود را از نظر شخصیت توصیف کنید

انشا نگارش یازدهم توصیف یکی از نزدیکان و خویشاوندان را از نظر شخصیت

یکی از نزدیکان و خویشاوندان خود را از نظر شخصیت توصیف کنید

توصیف یکی از نزدیکان یا خویشاوندان از نظر شخصیت پایه یازدهم

بند مقدمه:

من کارو (پسرم) را توصیف می کنم .

بند توصیف ظاهر:

پسرم کارو ده سال و پنج ماه دارد. با صورتی تپل و رنگ پوست سفید و موهای مشکی، که اگر کمی موهایش بلند شوند موجدار می گردند، به این خاطر باید هر از چند گاهی کوتاه و اصلاح شوند. قدش حدود 147 متر است. در خرید لباس بسیار وسواس نشان می دهد و رنگهای شاد را بیشتر می پسندد و علاقه مند پوشیدن لباس های محلی کردی است.

بند توصیف رفتار 1:

در خانه اکثر مواقع با دو تا آرمیچر، کمی سیم، کلید و باطری های قلمی که دارد چیزهای زیادی از قبیل: قایق، ماشین، پنکه، پمپ آب و … درست می کند و دائماً فیلم های آموزشی را دانلود کرده و از روی آن ها کاردستی های متنوع درست می کند.

بند توصیف رفتار 2:

موقع رفتن به مدرسه با پوشیدن کفش های ورزشی و لباس هایش، تمام کتاب ها و وسایلش را در کیفش می گذارد و مادرش از بس تنقلات و خوراکی برایش می گذارد که انگار قرار است به اردوی یک هفته ای برود.

بند توصیف رفتار 3:

از نظر اخلاقی بسیار حساس و زود رنج است و دانش آموزی بسیار زرنگ و فعالی است، فقط اندکی معلمانش از بیش فعالی و شلوغی او سر کلاس شاکی هستند. تکیه کلام های آموزگارش را در خانه بارها تکرار می کند. تشویق های معلم او را بسیار به وجد می آورد. به ورزش زیاد علاقه ای نشان نمی دهد، اما فردی اجتماعی است و از قرار گرفتن در جمع بچه های محله لذت می برد و موقع برگشتن از مدرسه تا غروب با بچه ها بازی می کند. هنگام شب که بر می گردد، با نگاهی به دفترچه یادداشتش تمام تکالیف خود را تمام و کمال انجام می دهد. شب ها  دیر می خوابد و کله سحر نیز از خواب بیدار می شود همیشه سعی دارد نیم ساعت زودتر از موعد مقرر در مدرسه حاضر شود تا بتواند روزی دیگر را در مدرسه به فراگیری علم و دانش بپردازد.

بند جمع بندی:

با توجه به فعالیت ها و رفتارهایی که از او سر می زند فکر می کنم در آینده در کارهای صنعتی هم چون؛ مکانیک خودرو، رانندگی، مهندسی و …مشغول به کار شود.

نویسنده: عطااله روشنی دبیر ادبیات شهرستان دهگلان استان کردستان 

توصیف شخصیت پسرم پایه یازدهم

توصیف یکی از نزدیکان یا اقوام از لحاظ شخصیت

 

گردآوری توسط: مرجع انشا ensha.org

اخطار:

کپی برداری از مطالب “مرجع انشا” در سایت ها و وبلاگ ها ممنوع می باشد در صورت مشاهده مراتب به سایت ساماندهی و همچنین به DMCA Report از طریق گوگل گزارش داده خواهد شد. استفاده در مدارس و مکان های آموزشی هیچ مانعی ندارد.

درباره ی admin

با آرزوی موفقیت شما دانش آموزان گرامی

همچنین ببینید

لوگو مرجع انشا

جواب باهم بیندیشیم صفحه 20و21 شیمی یازدهم_بخش دوم

در این نوشته پاسخ پرسش‌های “ت و ث” را می‌خوانید. برای مشاهده بخش اول(پاسخ پرسش‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × پنج =

لایسنس نود 32 آپدیت نود 32