سوال روز :ایران چند سال تاریخ و تمدن دارد؟

جمع آوری اطلاعات در مورد استفاده از زالو در پزشکی علوم نهم

جمع آوری اطلاعات در مورد استفاده از زالو در پزشکی علوم نهم

در مورد استفاده از زالو در پزشکی علوم نهم

جمع آوری اطلاعات علوم نهم در مورد استفاده از زالو در پزشکی صفحه 138

در طب سنتی از زالو استفاده می شد در پزشکی نوین نیز به آن رو آورده اند. در مورد استفاده از زالو در پزشکی نیز اطلاعاتی جمع آوری کنید.

از زمان مصر باستان، زالو در پزشکی برای درمان ناراحتی های عصبی، مشکلات دندان، بیماری های پوستی و عفونت استفاده شده است.
امروزه بیشتر آنها در عمل جراحی پلاستیک و سایر میکروسکوپ جراحی استفاده می شود. این به این دلیل است که پروتئین ها پپتیدها و پروتئین هایی را که برای جلوگیری از لخته شدن خون کار می کنند، رد می کنند. این ترشحات نیز به عنوان ضد انعقاد شناخته شده اند. این جریان خون را به زخم نگه می دارد تا به آنها کمک کند. در حال حاضر، درمان پیاز به دلیل روش ساده و ارزان برای پیشگیری از عوارض، احیا شده است.

برنامه های پزشکی برای درمان درمانی
در طول یک جلسه، زالو زنده، خود را به منطقه هدف متصل می کند و خون را می کشد. آنها پروتئین ها و پپتیدها را آزاد می کنند که خون نازک و جلوگیری از لخته شدن است. این گردش خون را بهبود می بخشد و از مرگ بافت جلوگیری می کند. زخم ها پس از کوچک شدن زخم های Y شکل می گیرند که معمولا بدون زخم می روند.

مواد شیمیایی مشتق شده از بزاق بذر به داروهای دارویی تبدیل شده اند که می توانند درمان شوند:
فشار خون
رگهای واریسی
هموروئید
مشکلات پوستی
آرتروز

آزمایشات بالینی نشان می دهد که درمان لکه دار یک درمان مناسب برای استئوآرتریت بیماری مشترک، مشترک است. خواص ضد التهابی و بیهوشی در بزاق بذر باعث کاهش درد و حساسیت در محل مفصل آسیب دیده می شود.

بیماری قلبی
افراد مبتلا به بیماری قلبی با توجه به پتانسیل بالقوه خود برای بهبود التهاب و جریان خون از درمان پیوند استفاده می کنند. در چند سال گذشته، درمانی به عنوان جایگزین مناسب برای افراد مبتلا به بیماری و اختلالات عروقی تبدیل شده است.

سرطان
درمان های سرطان با استفاده از درمان پیوند خوراکی به علت مهارکننده های پلاکتی و آنزیم های خاصی که در بزاق بذر موجودند، مورد بررسی قرار می گیرند. در حالی که افراد مبتلا به سرطان های معین خون توصیه نمی شود که از درمان پیوند استفاده کنند، نشان داده شده است که اثرات سرطان ریه را کاهش می دهد. تست حیوانی همچنین نشان می دهد که تزریق مستقیم بزاق به موش باعث جلوگیری از استعمار سلول های سرطانی می شود.

درمان لک برای استفاده آرایشی
برای نگهداری بافت نرم و بهبود عمل جراحی بعد از عمل جراحی بازسازی صورت، جگر برای بدن خود محبوب شده اند. در هر دو مورد مطالعات قبلی و اخیر، درمان پیوند قرنیه نشان دهنده افزایش احتمال نتایج مثبت در بازسازی هایی است که بر روی:

بینی
پیشانی
پستان
گونه
ارقام (انگشتان و انگشتان پا)

اثر لک تراپی در لخته شدن خون در طول و بعد از این عمل جراحی به بدن کمک می کند که به طور طبیعی و به طور کامل التیام یابد. مزایای پیوند درمانی برای گردش خون موجب شده است برخی از افراد برای درمان طاسی و ریزش مو روی پوست سر از درمان پیاز استفاده کنند.

تحقیق در مورد استفاده از زالو درمانی در پزشکی علوم نهم

جمع آوری اطلاعات علوم نهم صفحه 138 درباره استفاده از زالو در پزشکی

 

گردآوری توسط: مرجع انشا ensha.org

اخطار:

کپی برداری از مطالب “مرجع انشا” در سایت ها و وبلاگ ها ممنوع می باشد در صورت مشاهده مراتب به سایت ساماندهی و همچنین به DMCA Report از طریق گوگل گزارش داده خواهد شد. استفاده در مدارس و مکان های آموزشی هیچ مانعی ندارد.

درباره ی admin

با آرزوی موفقیت شما دانش آموزان گرامی

همچنین ببینید

لوگو مرجع انشا

جواب باهم بیندیشیم صفحه 20و21 شیمی یازدهم_بخش دوم

در این نوشته پاسخ پرسش‌های “ت و ث” را می‌خوانید. برای مشاهده بخش اول(پاسخ پرسش‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو + 8 =

لایسنس نود 32 آپدیت نود 32