سوال روز :ایران چند سال تاریخ و تمدن دارد؟

فعالیت کلاسی 8 پودمان 5 اخلاق حرفه ای پایه دوازدهم

فعالیت کلاسی 8 پودمان 5 اخلاق حرفه ای پایه دوازدهم

فعالیت کلاسی 8 صفحه 87 پودمان 5 اخلاق حرفه ای پایه 12

فعالیت کلاسی 8 پودمان 5 اخلاق حرفه ای پایه دوازدهم

جواب فعالیت صفحه 87 پودمان پنجم اخلاق حرفه ای

سوال:
با مطالعه موردی بررسی کنید که با توجه به پیشرفت های فناوری، در استفاده از منابع مرتبط با حرفه و رشته تان چه تغییراتی صورت گرفته است؟ آیا از منابع موجود به درستی استفاده شده است؟ چرا؟

پاسخ:
رشته کشاورزی را در نظر می گیریم. همانطور که همه ی ما این روزها شاهد آن هستیم، پیشرفت هایی فناوری تاثیرات بسیار زیادی روی همه ی حرفه ای ها و مشاغل و صنایع داشته از جمله در صنعت کشاورزی شاهد این پیشرفت هستیم. امروزه ماشین های صنعتی گوناگون در مزارع و زمین های کشاورزی مشغول به کار هستند که نمونه ای از این پیشرفت فناوری است. در زمینه های کاشت و داشت و برداشت ماشین ها و وسایل مکانیکی زیادی برای راحتی کار و کاهش هزینه های کارگری پدید آمده اند. روش آبیاری بارانی به جای آبیاری دستی که مزایای بسیار زیادی در پی دارد از جمله تهیوه خاک ، مبارزه با آفات و آبیاری در زمین های شیب دار و … را به همراه دارد. در نهایت باید گفت مکانیزه شدن سیستم کشاورزی فواید و مزایای زیادی در پی خواهد داشت. بنابراین نتیجه می گیریم با پیشرفت فناوری گام مثبتی در جهت همه ی صنایع برداشته می شود که سود آن هم برای صنعت مورد نظر و هم برای مردم چشم گیر است.

فعالیت صفحه 87 اخلاق حرفه ای پایه 12 اخلاق حرفه ای

فعالیت کلاسی 8 پودمان پنجم اخلاق پایه دوازدهم

 

گردآوری توسط: مرجع انشا ensha.org

اخطار:

کپی برداری از مطالب “مرجع انشا” در سایت ها و وبلاگ ها ممنوع می باشد در صورت مشاهده مراتب به سایت ساماندهی و همچنین به DMCA Report از طریق گوگل گزارش داده خواهد شد. استفاده در مدارس و مکان های آموزشی هیچ مانعی ندارد.

درباره ی admin

با آرزوی موفقیت شما دانش آموزان گرامی

همچنین ببینید

لوگو مرجع انشا

جواب باهم بیندیشیم صفحه 20و21 شیمی یازدهم_بخش دوم

در این نوشته پاسخ پرسش‌های “ت و ث” را می‌خوانید. برای مشاهده بخش اول(پاسخ پرسش‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هشت + 3 =

لایسنس نود 32 آپدیت نود 32