سوال روز :ایران چند سال تاریخ و تمدن دارد؟

انشا سنجش و مقایسه کنکور و جنگ

انشا سنجش و مقایسه کنکور و جنگ

انشا سنجش و مقایسه با موضوع کنکور و جنگ

انشا سنجش و مقایسه کنکور و جنگ

انشا مقایسه ای درباره کنکور و جنگ

آینده کلمه ای خوف انگیزکه هر لحظه به آن فکر میکنی،تمام بدنت میلرزد. آینده مانند ماشینی تندرو به سوی جلو در حرکت است و هر لحظه به ما نزدیک می شود. کنکور واژه ای که از تکرار حرف ک (کاف) تشکیل شده است. همان آینده به این آزمون،بستگی دارد. جنگ، این کلمه نیز باعث لرزش در تن می شود.  انسان آزادی را هنگام اسیر شدن در جنگ می خواهد. در این بین اسیر کنکور هستیم، اما اگر هدف را از قبل مشخص کنیم قطعا آزاد خواهیم شد. هدف جنگجویان زیر سلطه قرار دادن یک منطقه است و هدف کنکوری ها قبول شدن در بهترین دانشگاه و ادامه تحصیل در آن.

اراده ی قوی اولین شرط برای پیروزی در کنکور است. جنگ زره پولادین برای پیروزی و قهرمان داستان شدن می خواهد و ما برای روبه رو شدن با کنکور، اراده را مانند زره پولادین برتن کنیم و این غول بزرگ را شکست دهیم. نیزه و شمشیر سلاح اصلی جنگ است و پاک کن و قلم سلاح کنکور.

چه زیبا سرود جواد عباسی:
خواندن کنکور مارا کور کرد 
زنده زنده جانمان در گور کرد

پیروزی در جنگ آرزوی کشور گشایان است، همانطور که فتح کنکور آرزوی هر نوجوانی است.هر انسانی موفقیت را می خواهد، موفقیت در جنگ جاه و مقام را به لشکریان تقدیم می کند. زمانی برسد که در جنگ با کنکور پیروز شویم و این قله بلند را فتح کنیم.

انشا سنجش و مقایسه پایه دهم درباره جنگ و کنکور

انشا درباره کنکور و جنگ

 

گردآوری توسط: مرجع انشا ensha.org

منبع اصلی مطلب: سایت طریقت نگارش

اخطار:

کپی برداری از مطالب “مرجع انشا” در سایت ها و وبلاگ ها ممنوع می باشد در صورت مشاهده مراتب به سایت ساماندهی و همچنین به DMCA Report از طریق گوگل گزارش داده خواهد شد. استفاده در مدارس و مکان های آموزشی هیچ مانعی ندارد.

درباره ی admin

با آرزوی موفقیت شما دانش آموزان گرامی

همچنین ببینید

لوگو مرجع انشا

جواب باهم بیندیشیم صفحه 20و21 شیمی یازدهم_بخش دوم

در این نوشته پاسخ پرسش‌های “ت و ث” را می‌خوانید. برای مشاهده بخش اول(پاسخ پرسش‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده − 18 =

لایسنس نود 32 آپدیت نود 32