سوال روز :ایران چند سال تاریخ و تمدن دارد؟

احساس خود را از شنیدن صدای مادربزرگ بنویسید

احساس خود را از شنیدن صدای مادربزرگ بنویسید

انشا درباره احساس خود را از شنیدن صدای مادربزرگ بنویسید صفحه 37 نگارش پنجم

احساس خود را از شنیدن صدای مادربزرگ بنویسید

تجربه ی شنیدن کدام یک از صداهای زیر را دارید؟ احساس خود را از شنیدن آن بنویسید

از کودکی تا الان که به 9 سال رسیده ام هر شب داستان باید برایم بخوانند تا خوابم بگیره. چون از بچگی مادربزرگم برایم داستان می خواند که بخوابم. امیدوارم کم کم بتوانم این عادت را ترک کنم. من بسیار مادربزرگم را دوست دارم او خیلی مهربان است و همیشه از حفظ داستان می گوید. من شب ها قبل از خواب حتما مادربزرگم باید برایم داستان بخواند بخوابم.

خانه ی ما در شهر است و توی کوچه ای زندگی می کنیم که مادر بزرگ و پدربزرگم در همان کوچه خانه دارند. مادر بزرگ بیچاره ی من هر شب صدمتری را با پای پیاده به خانه ی ما می آید تا برای من داستان بخواند.

هر چقدر می گویم مادرجان خودت را اذیت نکن اما او بسیار مهربان است. او قلبی بزرگ و دلی مهربان به گستردگی دریا دارد. صدای مادربزرگ بسیار گرم و ملایم است. تا حالا نشده و یادم نمیاید که قصه هایش را تا آخر گوش کرده باشم چون همیشه وسط قصه هایش خوابم می برد از بس که صدای نازنینی دارد.

صدای مادربزرگم برای من یک جوری وابستگی پیش آورده است و با صدای او انس گرفته ام. خب چه کنم! من مادربزرگم را بسیار دوست دارم. خداوند مادربزرگم را حفظ کند. چه کنم که وابستگی شدید به صدایش دارم. آرام سخن گفتن، لفظی مهربان، دلسوز، فداکار، قلب مهربان، خوش رو، خوش زبان و و و از ویژگی های مادربزرگم است. اما صدایش یک چیز دیگریست.

انشا با موضوع صدای مادرزبرگ صفحه 37 نگارش پنجم

حس شنیدن صدای مادربزرگ نگارش پایه 5

 

گردآوری توسط: مرجع انشا ensha.org

اخطار:

کپی برداری از مطالب “مرجع انشا” در سایت ها و وبلاگ ها ممنوع می باشد در صورت مشاهده مراتب به سایت ساماندهی و همچنین به DMCA Report از طریق گوگل گزارش داده خواهد شد. استفاده در مدارس و مکان های آموزشی هیچ مانعی ندارد.

درباره ی admin

با آرزوی موفقیت شما دانش آموزان گرامی

همچنین ببینید

لوگو مرجع انشا

جواب باهم بیندیشیم صفحه 20و21 شیمی یازدهم_بخش دوم

در این نوشته پاسخ پرسش‌های “ت و ث” را می‌خوانید. برای مشاهده بخش اول(پاسخ پرسش‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 − سه =

لایسنس نود 32 آپدیت نود 32